home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
Hiiii ツ
21.6.13 | 0 Comments

Hi and Assalamualaikum ,
      Lama dah tak bukak blog , sumpah rindu gila babsss! Hahahaha , ini semua poyo :p harini 21/6/2013 diam tak diam dah 6bulan dah aku duduk rumah. Hehehee :'D 6bulan duduk rumah macam-macam kerja aku. Hahahaha , ktipu ah kalau aku cakap aku tak jealous en tengok kawan-kawan aku dah masuk belajar. Sumpah jealous gila doh! :'( tengok kawan-kawan semua dah pergi belajar dulu then aku? Heh duduk rumah menunggu panggilan daripada Pusat Latihan Khidmat Negara. Haihhhh~ sodih sodih!! -.-' minggu lepas Amyrul masuk belajar dah. Dia sambung dekat Melaka. Kawan baik aku dah sambung , aku tunggu la ye. Hehehehehe. Oh ye sebelum terlupa aku nak wish Happy Birthday dekat twin aku a.k.a Bestfriend aku. Hehehe , birthday dia 10hb 6 haritu. Sorry weh takde hadiah. Hahaha , aku harap friendship kita ni berkekalan sampai bila-bila.  Ok la tu je kot. Byeee~

Post a Comment