home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
Harry Styles :*
30.12.12 | 0 Comments


Hi and Assalamualaikum ,
      Holla holli hollo! Hahaha :p k today nak post pasal boypreng lama aku ni haa. Comel kannn?! Hahaha , tahuu dah takpayah cakap pun tak apa :p nama dia? Alaaa comfirm korang semua tahu! LOL , nama manja dia dengan aku macam-2 tapi selalu guna boboi je kat dia sebab dia suka aku panggil dia boboi. Hahahahaha. Nama dia of course la HARRY STYLES a.k.a Harry comel styles :* aku kalau on the phone dengan diaaaa , omg!! omg!! omg!! "*k aku tipu* hahahaha. Okaylah tu je kot nak cerita pasal boboi aku ni. Hahaha , terima kasih sebab baca post aku yang TIPU ni! Hahaha :p <----- cerita ni rekaan semata-mata. Hahahaha~

Post a Comment