home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
March
8.3.13 | 0 Comments

Hi and Assalamualaikum ,
 Sorry lama tak update. Busy sangat sejak kakak aku dah kerja ni aku uruskan rumah tu yang takde masa nak update blog tu :) sekarang ni dah bulan march maksudnya aku pun dah 3bulan ah duduk rumah dari lepas habis SPM haritu en. Sebenarnya en bulan march lah yang paling gerun bagi aku buat tahun ni. Sebab bulan ni result spm keluar. Takut dohhhh~ :( aku harap-harap sangat yang aku lulus. Pleaseeeeeeeeeee :( and lagi satu sekarangkan tengah ada pencerobohan kat sabah tukan?! Okay aku kesian sangat dekat perwira negara tapi takpelah mudah-mudahan diorang semua syahid lah sebab mati nak pertahankan negara :) okay lah aku dah tak tahu nak update apa lagi ni. Apa yang aku harap sabah kembali aman dan semua perwira-perwira dilindungi oleh-Nya. Amin :) ok dah bye!

Post a Comment