home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
Ssupp!
25.4.13 | 0 Comments



 Hi and Assalamualaikum ,
       lama doh tak on blog , rindu nak update niii! Hahahhaa :p sebenarnya takde nak post apa pun tapi saja je nak update. Ni pun password blog pun aku lupa! LOL hahahhaa~ ok aku sebenarnya saja je gatal tangan nak tetype kat blog ni , bukan apa pun. Hahahaha , hari sabtu ni kakak aku graduate , akhirnyaaaaaaa~ :D hehehehe , tapi aku , mak , abah tak boleh ikut dia masuk sebab bayaran dia mahal dohhh~ bayar kena ikut poun strelling pulak tuu ,, haihhhhhh -.-' so aku tengok jela dia daripada luar :) hahaha , ok dah bye!

Post a Comment