home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
Beautiful
14.2.13 | 0 Comments



Hi and Assalamaulaikum , lawa gilakan kasut kat atas nii??! Sumpah aku gila betul kalau tengok kasut lawa-lawa niii. Hahahaha , obses obses obses betul aku :p ankle boot lawa gila dohhh ;(  heel tak payah cakap la kannn~ heel-heel sekarang semua ada accessories sumpah jealous tengok accessories dia lawa selawanyaaa~ geram doh aku tengok benda ni. Aku kalau keluar aku suka pergi kedai kasut , aku suka tengok design-design baru kasut. Eeee memang lawa betul , sumpah tak tipu. Kasut dan perempuan memang tak boleh dipisahkan kan?! Hehehehe :p aku nak cari heel or ankle boot yang latest punya dohh! Kalau aku keluar mana-mana pun aku suka tengok kasut perempuan yang dress-up ala-ala up-up gituuu. Hahahaha , tapi en aku suka tengok kasut-kasut yang artis-artis pakai eeee sumpah lawaaa~ okay dah tu je aku nak tulis. Aku pun dah taktahu dah nak tulis apa. Okay byebye :')

Post a Comment