home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
April Fool :)
1.4.13 | 0 Comments

Hi and Assalamulaikum bloggers ,
      Harini 1st April so apalagiii kann~ APRIL FOOL ahhhh! Hahahahhaa :p actually aku takde apa nak post punnn. Aku just nak wish happy birthday to sesiapa yang celebrate birthday dia harini :) one more thing , cepat betul masa berlaluuuuuuuuuuu~ aku rasa macam baru je haritu celebrate new year , now dah april fool dahh! :p ok last month aku amik result SPM aku. Alhamdulillah semua ok but math aku jeeeee~ :( so aku dah discuss dengan family aku yang aku nak repeat paper math lepastupergi plkn then next year baru start study :) heeeeeeeee. So buat masa sekarang ni aku just duduk rumah jaga mak aku dengan jaga budak jelah. Paling tak pun bawak mak pergi rehab and fisio. Next week pergi lagi sebab mak kena jumpa doctor then buat cara kerja then insyaallah fisio :) wehh , yesterday aku pergi tengok wayang , the fish ahh GI.JOE sumpah awesome tahap plus plus!! Aku rasa macam nak pergi tengok lagi ahhhhhh~ hahahahaha.Oh yah btw last friday sedara from singapore datang rumah aku nak tengok mak aku en. Diorang semua belum tengok kaki mak aku lagi. So haritu maklang , pakteh , makngah , pakngah dengan khairy je datang! Pakteh datang dengan maklang , anak dengan wife dia tinggal. Haihhh sedih tak dapat jumpa Efa nonet :p hahahahahaha , tapi en pakteh kata nanti insyaallah dia datang lagi :) cehhhh :p ok tu je lah kot yang aku nak tulis. Penat dah menaip. Anywayssss , HAPPY APRIL FOOL DAY :P

Post a Comment