home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
Lee Minhyuk 's
26.1.13 | 0 Comments



Hi and Assalamualaikum ,
      Ni post aku yang pertama untuk tahun 2013 nii , hehe sorry lambat update! Maklumlah sejak habis sekolah ni busy sikit , LOL :p Apa-apa pun nak ucap 'Selamat Tahun Baru' kat kawan-kawan aku yang aku tak sempat nak wish kat diorang :( sedihkannnnnn?! Hahaha~ okay , cerita dah nak mula dah ni! Hahahahahahaa :p Gambar abang comel kat atas ni boyfie baru aku. Cehhhhhhhh , hahahaha okay tahu tak masuk akal. Tapi percayalah apa yang korang tengok itulah kenyataannya! *peggghhh ayat aku tak boleh blah doo* :p Jk , jk wehhh~ hahaha. Lelaki eh silap BOYFIE aku ni nama dia en en en en Lee Minhyuk comel :p hahaha okay yang 'comel' tu aku saja tambah , biasalah aku en gedik tahap +++ :p hahahaha , nampak tak sejak dia masuk k-pop ni sawan aku kat k-pop ni datang balik! Hahahahahahahahahaha. Aku takboleh doh tengok muka dia ni. Habis semua gambar dia aku download masuk laptop lepastu en en en en gambar-gambar dia aku jadikan desktop background laptop aku. Hahaha nampakt tak betapa gilanya aku kat boyfie baru aku ni :p Okay lah tu je kot. Penat ah gelak. Lee Minhyuk four words for you 'l'll always love you'. Puihhhhhhh :p

Post a Comment