home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
Rindu PLKN ;'(
21.11.13 | 0 Comments

Hi and Assalamualaikum ,
    Lama aku tak update blog aku weh. Hihihihih :p sorry ah busy sikit , maklumlah baru balik dari PLKN en. Ecehhhhh , hahaha poyo pula aku. Okay aku update blog ni pun sebab aku dah rindu dengan blog aku. Lagi satu yang paling aku rindu of course lah budak-budak Kem PLKN Miri. Wehhh sumpah rindu sg.rait dohh :'( rindu semua warga kem. Rindu sangat-sangat. Kalau boleh tanak balik weh. Sumpah aku tak tipu. PLKN memang satu kenangan yang korang takkan dapat lupakan. Rindu diorang semua. Rindu dorm. Kalau kat dorm tak beraya bilik ke bilik memang tak sah ah. Sebab itu memang rutin untuk minta makanan. Hahahhaa , rindu bilik air P4. Meriah gila babssss >.< rindu budak-budak P4B. Hahaha memalam tutup lampu berkhelah kat atas katil :p wehhh rindu semua tuuu. Rindu semuaaaaa :'( rindu nak PT pagi , rindu nak karaoke dengan cikgu-cikgu semua. Sumpah diorang semua sporting gila. Haaaaaa rindu yang teramat nii. Bila lagi agaknya dapat pergi miri?! :(

           KEM PLKN MIRI , SG.RAIT , MIRI , SARAWAK IS THE BEST! MISS YOU GUYS                                                    KUMP.3 SIRI10/2013.

Post a Comment