home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
Hiiiiiiii :)
4.12.12 | 0 Comments

Hi and Assalamualaikum ,
  haaaaa rindunya aku kat blog aku. Haha , maklumlah lama tak update! >.< hee . Aku upload ni sebab harini 3hb Disember ialah BIRTHDAY MAK aku!!So nak ucapkan selamat hari jadi kat mak aku , semoga dia dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki :)K seterusnya aku nak bagitahu korang yang aku sekarang tengah SPM. Khamis ni last paper (Ekonomi). Sekejapnya dah nak habis sekolah! Alahaiii...semua kawan-2 aku lepas habis sekolah semua nak pindah!:( rindu doh nanti...apa-2 pun harap persahabatan kita tak terputus :)Last sekaliiii~emmmm..nak tulis pun malu! Hahaha :p k ah malas nak bagitahu. Apa-2 pun aku nak DIA tahu yang aku sayang gila kat DIA!! Hahaha , thanks weh! Muahhhhhhh :*
   

   

Post a Comment