home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Nurfauzanna. One Nine.
CBOX

Twitter : NurFauzanna Facebook : Nur Fauzanna

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
26th September , 17 years old
26.9.12 | 1 Comments


Hi and Assalamualikum, nampak tak gambar kat atas ni? Ni gambar family aku actually ni tahun2009 punya.
       Harini 26/september aku dag genap 17tahun. Ohmaiii , happy sangat.  Tipulah kalau aku cakap aku tak happy en. Setahu aku semua orang yang sambut birthday dia mesti happy :'D Actually , there's nothing to post saja je nak show off! Hahaha :p Memandangkan dah 17tahun ni apa yang aku harap ialah "LULUS SPM". Seriously tu jee dalam kepala otak aku sekarang ni. Tapi enn , makin nak habis sekolah makin sedih mehh. Howcome? Tapi bila difikir-fikirkan balik tahun ni je aku sekolah next year freedom sangat. So boleh enjoy tak? Hahaha , k dah taktahu nak tulis apa so sampai sni je lah ehh. Nanti post lagi. Bye :)

Blogger Unknown said...

happy birthday!! :)

 

Post a Comment